In tijden dat bedrijven “geknipt en geschoren” worden, moeten ze stilzitten, is het devies. Maar te lang blijven stilzitten kost klanten. Voor de zakelijke evenementenbranche is dat merkbaar. Na een tijdelijke teruggang in activiteiten, zien verkooporganisaties opnieuw het belang in van het koesteren van klanten.
Bestaande klanten behouden en nog beter leren bedienen, levert meer resultaat op en kost beduidend minder dan nieuwe klanten werven. Een zakelijk evenement ingezet als relatiemarketing en gericht op het aanhalen van de banden met klanten, influentials en ambassadeurs kan een doelgericht en succesvol instrument zijn. U bepaalt zelf welke relaties u wilt uitnodigen en kiest zelf de methode om deze de aandacht te geven die ze verdienen. Zo leert u de veranderende behoeften kennen en kan uw verkooporganisatie inspelen op de actualiteit.
Ook De Lemsteraken Sensatie bemerkt de (weer) toenemende behoefte aan grotere relatie evenementen die meer zijn dan een feest alleen en die ruimte bieden voor het verdiepen van bestaande relaties. In ons aanbod spelen we daar op in. Door het varen met klanten te combineren met een arrangement aan de wal, is het mogelijk alle ruimte en aandacht te geven aan het opbouwen en onderhouden van een waardevolle klantrelatie. Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor een zakelijk evenement, van 12 tot 120 gasten? Neem dan contact op.
Laat u inspireren voor uw zakelijke evenement:
Frits Strating: 06-53991671